nb

13 feb. 2012

Idag är det två veckor sedan jag starta bloggen. Resultatmässigt tycker jag det är ok även om jag missnöjd med några av mina förlustspel där jag inte hade gjort läxan fullt ut.
Nu finns det inga matcher i Australien eller Singapore fören på Torsdag att ta ställning till, men då är det dags för följande matcher: Balestier Khalsa - Tampines Rovers och Home United - Gombak United

Jag har redan nu minst ett spel, nu får vi bara hoppas att det blir ett vettigt odds på det också.

Vad tycker ni som har hittat hit till bloggen? Har jag gjort något fel? Vad kan göras bättre?

3 kommentarer:

  1. Tycker det dungerar bra, man sätter ju inte alla spel, så är det bara. Bra info i rekarna så man själv kan ta ställning om man vill spela.

    SvaraRadera
  2. Fungerar bra.
    Spelat alla spel och tycker det lirat på helt OK.

    Bra träff än så länge!

    SvaraRadera
  3. Tycker den är ett bra kompliment till andra spelbloggar.

    Kommer förmodligen följa spelen här och lägga upp separat statistik.

    SvaraRadera